Sunday 2 November 2014

hArii Pertunangan akuu DAN dia !

Alhamdulillah ... segala yang diatur berjalan lancar ... apa yang dirancang tidak menjadi seperti yang diinginkan malah menjadi lebih baik dari apa yang dirancang.. Alhamdulillah ... setelah aku dan PKA berbincang, tarikh pertunangan kami ditetapkan... pada 20 September 2014 aku dan dia diikat dalam ikatan pertunangan .. Ya Allah rasa berdebar dalam dada ni memeng tak boleh nak cakap la ... sampai aku tak boleh nak makan .. asyik muntah2 je .. hhaa aku kan memang cepat gelabah.. lepas cincin sudah disarungkan ke jari manis aku, Alhamdulillah lega rasanya .. Ma PKA baik sangat .. tu yang buat aku rasa lega ...Alhamdulillah penerimaan keluarganya terhadap aku dan keluarga kau pun agak baik .. kami diizinkan untuk bergambar bersama .. sekali lagi buat aku rasa bagai nak tercabut jantung ni ... mana tak nya tu kali pertama aku bertegur sapa dengan dia .. mujur ada junior2 aku yang sentiasa menemani aku .. ~zella, qema, tirah dan epa~ tak lupa jugak tetamu istimewa aku iaitu En.ShAIFUL..........THANKS a lot pada semua yang menjayakan majlis pertungan aku pada hari sabtu tersebut.... :-*

No comments:

Post a Comment