Monday 4 August 2014

ujian demi ujian..

Assalamualaikum ... Subhanallah ..sekali lagi aku diberikan tamparan yang hebat tatkala aku menerima berita kemalangan sahabat karib aku iaitu Muhammad Zulfadzli bin Abdul Karim pada 4 Ogos 2014 tepat jam 3.00 pagi aku menerima mesej daripada adiknya, Fikri yang menyatakan bahawa abangnya mengalami kemalangan jalanraya berhadapan dengan Sekolah Menengah Kok Lanas pada 3 Ogos 2014 dalam lingkungan jam 9.00 malam...Ya Allah waktu tu hanya Allah je yang tahu betapa sedih, dan risau aku pada fadzli .. rasa bersalah mencengkam diri.. mana tak nya, sebelum syawal tiba aku bergaduh dengannya dan boleh dikatakan kami sudah putus sahabat.. kini apa yanga mampu aku lakukan hanyalah solat hajat dan berdoa kepadaNya agar memberi kesembuhan kepada fadzli... :'(

No comments:

Post a Comment