Saturday 19 July 2014

Bismillahirrahmanirrahim ... Assalamualaikum diari hati ..
meniti usia yang semakin meningkat remaja ni memberi aku kesempatan untuk aku mengenali erti kehidupan sebenar dialam yang penuh pancaroba .. setiap tahun aku diberikan ujian oleh yang maha Esa .. dan setiap di awal  ujian itu jugalah aku selalu mengeluh .. Subhanallah .. betapa kerdilnya aku Ya Allah.. kalau tiga tahun lepas aku diberikan ujian untuk memilih tempat untuk aku menyambung pengajian bagi diploma.. 
Sekarang sekali lagi aku di uji untuk memilih calon untuk menjadi imam aku.. Subhanallah ...aku tak mampu nk memilih.. aku hanyalah manusia biasa yang sentiasa melakukan kesalahan dan aku tak layak pun nak memilih antara yang terbaik.. sekali lagi aku mengeluh .. di saat aku buntu macam ni lah sahabat aku yang sentiasa memahami aku hadir memberikan kata-kata semangat dan dorongan.. syukran ya ukhti .. 


*bella,syukran 'ala kulli hal ...

1 comment:

  1. u are almost welcome,my dear.
    we have a choice and we need to choose.
    Allah yusahhil 'alaiki. ;-)

    ReplyDelete